Wednesday, June 20, 2007

Haircut


Hmmm... ik heb mijn eerste haircut gehad hier in Canada. Toch eigenlijk wel spijt van gekregen. 'Undercut' noemen ze het hier: Boven op lang, en van opzij en achter gemillimeterd. Nou, Nicolien had toch gelijk: dit staat voor geen meter. Het was wel een chique kapperszaak (Suki's genaamd) en kostte een flinke duit, maar er moet toch maar weer een tondeuse overheen om de rest ook weer kort te krijgen. Het werk gaat goed, ik kom er steeds beter in, en begin resultaat te zien van mijn programmeer werk.

5 comments:

Bram Stolk Sr said...

In zulke zaken hebben ze toch een computer staan die een plaatje laat zien van voor en na de behandeling ? In NL gebruiken ze nog gewoon de spiegel!. Nou ja je boft, wat telang is gebleven kan er altijd nog af en wat tekort is groeit vanzelf weer....

Anonymous said...

Hallo Bram,

ik was vanmorgen bij oma Stolk,je vader kwam ook met je verhaaltjes uitgeprint zodat oma ze kan lezen dat vond ze hartstikke leuk (wij ook) ze wil graag een foto met je nieuwe kapsel zien .blijf schrijven dan blijven wij lezen.

groetjes tante Lia

Anonymous said...

Ik sluit me bij je tante aan: pics plz! ;-)

Bram Stolk Sr said...

eeh, het was inderdaad geen goedkope kapper, een beetje googlen en je weet wat voor vlees je in de kuip hebt...

I went to Suki's once.
Total bill was $300.00 plus tip.
My hair looked great....but $300.00 bucks?
After years of searching - I have found a place just as good
for about 1/3 of the price.

of deze is ook een goeie...heb je de BMW waiting room gezien ?

Suki's is overrated.
Went twice, and never again.
cut and highlights not outstanding, but prices were.

Just like sitting in the BMW showroom wiating for your car is too.
I can get the same job done for half the price and in half the time, without the frills of the BMW waiting room - even if they serve you all kinds of beverages, have a cappucino machine and a bread/croissant and danish basket selection.

It's people who want to be treated like queens who rave about such services.

I find it FAKE.

Anonymous said...

Hoi Bram,
Ben blij dat je het ook niet zo`n leuk kapsel vindt :) Nu ben je weer kaal? Ach, alles gaat met vallen en opstaan. Je probeert het in ieder geval en dat is goed. En zo zie je maar dat niet alle dure dingen goed zijn. Groetjes en veel plezier daar. Ik ga even verder lezen, heb nog een hoop in te halen. Nicolien