Sunday, June 24, 2007

Champ Car

Vandaag een rustig dagje, deze zondag. Vanochtend naar CBS gekeken waar de Champcar series wordt uitgezonden. Voor Nederlandse fans zijn F1 races meestal drama, qua resultaten, maar in de Amerikaanse Champcar series doet Robert Doornbos het erg goed. Vandaag bijna zijn eerste overwinning (in zijn 5e race). Zonder die duffe penalty had ie gewonnen, maar hij staat nu wel 2e in het kampioenschap. Verder heb ik mijn was gedaan. Dat is met die munt-automaten die je deelt met een aantal andere huurders in het gebouw. Het gaat er overigens steeds meer op lijken dat ik ipv een verhuizing van spullen vanuit Lelystad, mijn apartement hier nieuw ga inrichten. Mijn werkgever zou mijn verhuizing betalen, maar dit geld mag ik ook gebruiken bij Ikea. Wel jammer van lederen sofa's en spik-splinter nieuw bed in Lelystad. Ik maak mij wel zorgen over identy-theft. Zolang ik nog geen internet op mijn apartment heb, gebruik ik regelmatig diverse Internet cafe's. Hier staan Windows machines, zonder firewall, en met allerlei spyware troep er op. Mijn blogger en gmail paswoord zullen ze nu wel hebben. Ik zit nu achter een Koreaanse PC die voornamelijk voor online games wordt gebruikt. Nou, ik zal maar niet naar de mijnpostbank, AMEX of RBC sites gaan.

5 comments:

Anonymous said...

Hallo Bram,
Dus voor jou was het een rustige zondag, lekker doen waar je zin in hebt, na een week hard werken? Of valt dat wel mee?
Het is nu hier maandag, 10.30 uur. Sr. is op weg naar Lelystad, om te laten beoordelen, hoe de verhuizing er uit kan gaan zien, en mogelijk ook wat het gaat kosten.
Dat hoor je zo snel mogelijk.
In de komende tijd maar beslissen wat er met je banken en het bed moet gebeuren. Over de motor heb je geen twijfels meer? Dus ook daarvoor stalling zoeken?
Kan ook in de garage Abbenven, wellicht. Liefs, Els

Anonymous said...

ik zit in lelystad, wireless zonder email. Putty sessie pw ingevoerd als dg80..access denied using keyboard interactive authentication.

antwoord even via deze blog

Anonymous said...

Hey Bram,

Jammer van je motor, zal ik gaan babyzitten? Je moet je meubels lekker laten staan in Lelystad, kan je het misschien beter verhuren te zijner tijd.

Ben je al bij de oude spaghetti fabriek geweest?

LTR, Joep

Bram said...

Hoi Joep, nee die fabriek heb ik nog niet gezien. Eigenlijk houd ik niet zo van pasta, maar als het echt zo goed is, toch maar eens proberen. Tja, verhuren is misschien wel handiger met meubilair.

Anonymous said...

Hoi weer,
Bellen met Nederland kan misschien ook via onderstaande link? http://voice.yahoo.com/index.php?msgT=1183861019

(In Zwitserland kan ik dit namelijk ontvangen denk ik).

Groetjes, Nicolien