Thursday, August 16, 2007

Respect!

Wow.... nooit eerder zag ik iets zo stoer als deze downhill ride. Jean Yves Blondeau is een held op wieltjes. Je zou toch op je motorfiets aan het toeren zijn in de Zwitserse Alpen, en je wordt ingehaald door, tja wat eigenlijk? Zelf ben ik nog aan het stuntelen op het longboard. De heuvels zijn hier vaak te steil, waardoor ik te veel snelheid krijg en controle verlies als ik niet continu zou remmen. De ride van Goran's place naar mij toe is echter perfect: een zachte glooiing naar beneden. Ik stap op het board, en kan dan zonder bijstappen, en zonder remmen naar beneden glijden naar mijn appartement. De route is verkeers-luw, en zeker 's nachts is het een verademing.

1 comment:

Bram Stolk Sr said...

Gewoon nog een paar wieltjes er bij kopen en die met velcrotape aan je lichaam bevestigen. Ik neem aan dat de dief je fietshelmpje niet heeft gepikt, dus helmpie op en Start Rolling. Voer je snachts wel verlichting op je skateboard ?