Tuesday, August 28, 2007

haircut II


Zojuist mijn 2e haircut in Canada gehad. Dit keer was het een totaal andere ervaring. In plaats van de overpriced super trendy salon, was dit bij een Vietnamees mom and pop shop. De mom, Kim genaamd, was al 20 jaar hier. Maar nog steeds spreekt ze de helft van het alfabet niet uit. En het staat echt op de gevel: "Professional Haircut". Tsk, als je daar mee moet adverteren? Veel keus had ik echter niet, want gisteren was om 20:00 uur alles al dicht. Dit keer dus de eerste kapperszaak genomen die open was. Het is een echte 24-uurs economie hier, maar op een of andere manier doen de kappers daar niet aan mee. Verder een goede dag gehad op het werk. Vandaag kwam de klant (Sony) langs. Ik moest presenteren waar ik de afgelopen drie maanden aan heb gewerkt. Phew... best wel spannend. Ze leken echter tevreden met wat ze zagen, en mijn baas is dan ook tevreden.

5 comments:

Anonymous said...

Dus nu ben je officieel onderdeel van het Sony keiretsu? :-)

Bram said...

Jacco San,
Hai!

Anonymous said...

Dat ontbrak nog aan je vele haarstijlen: een Aziatische look.
Ik hoop dat je er tevreden over bent.
Mooi dat je werk wordt gewaardeerd. Ik begrijp dat je bezig bent met een opdracht van Sony. Hoe ziet zo'n klus er precies uit? Of is dat geheim?
Groetjes, Els

Bram Stolk Sr said...

..Sony ?, dus jij meteen vertellen dat je een Sony PS3 computer hebt die slechts eenmaal in Canada heeft gefunctioneerd en dat je voor het uitwerken van de opdrachten voor Sony HQ toch echt niet zonder kan.....of Sony even een ruil unit beschikbaar heeft...
Of bestond die Sony delegatie uit van die typische Yanks die denken dat Sony een Amerikaanse onderneming is ?

Die Haircut ziet er inderdaad PROFESSIONAL uit en kostte niet meer dan CAN 20 ?

Anonymous said...

hoi Bram,

hoop dat Amy het ook mooi vind anders kan je het nog laten groeien voor dat ze thuis is,heb je al gehoord dat we oma hebben verhuisd afgelopen weekend ze heeft nu een kamer in Agnes in heemskerk,
groetjes Lia