Friday, August 10, 2007

In Davie's Grab? -> In Davey's Grip

Een interessante avond. Amy heeft me meegenomen naar de verjaardag van haar vriendin. Dit werd in Maplewood Pub gevierd, in North Vancouver. Er was live muziek. Als ik het goed heb verstaan, was de band "in Davie's Grab", maar het kan ook iets anders zijn geweest. Het was een echte belevenis. Bijna een prive concert, want er was niet veel meer publiek dan band-leden. Het repetoir was harde, hardere en nog hardere rock. Best tof. Anyways... als over 10 jaar deze jongens en meisje (lead vocalist en guitar) superstars zijn en in wembley optreden, kan ik zeggen dat ik ze nog heb gezien in North Vancouver, toen ze voor 10 man speelden. Jullie denken wellicht, wat een slechte foto. Edoch: ik ben er reuze trots op. Mijn camera is namelijk licht ongevoelig, dus alle foto's waren zwart. Toen heb ik echter geprobeerd af te drukken op het moment dat een echte fotograaf met flitser ook afdrukte. En dat was gelukt. Het resultaat is een foto van "In Davie's Grab" die niet helemaal zwart is!

EDIT!
Het blijkt dat de band In Davies Grip heet!


1 comment:

Bram Stolk Sr said...

Was het geen Crab of Crap ipv Grab dan krijg je meteen heel iets anders. Nou zeg naar de verjaardag van een vriendin dat betekent dat je geaccepteerd bent en geshowed wordt...dus nu netjes met twee woorden spreken...Yes Mem