Monday, July 9, 2007

Brammo

Hmmm.... my career is distinctive according to this site (10 out of 10). Tja, da's het voordeel van een naam die wat zeldzaamer is dan Peter de Vries. Over Bram gesproken, ik heb nog nooit op een Brammo gereden, maar dat lijkt me wel erg tof. Totaal anders dan een Aprilia RSV1000R, maar ook leuk, lijkt me. Ik ben vandaag aangesproken door een Mounted Police Officer (mounted on a bike that is). Waarom ik wel een Bel op mijn fiets had, maar geen Helm op mijn hoofd? Oops, ik heb maar even een naieve toerist gespeeld, maar nu moet ik er denk ik toch aan geloven.

4 comments:

Bram Stolk Sr said...

Je moet er wel even bij vermelden dat die Brammo een ELECTRISCHE fiets is...

Unknown said...

Hehe een electrische fiets met het uiterlijk van een crossbrommer? Best of both worlds I say :)

Anonymous said...

Handel!
Naar Nederland exporteren, moeten ze wel eerst een facelift
ondergaan en de prijs halveren

enneh meteen eisen dat de minister of trade de aprilla toestaat om in te voeren.

ik vind hem veel gafer als naked bike zonder de tank dus



Zit er zo'n uittrek/oprolverlengsnoer (zelfde als bij een stofzuiger) onder de tankdop?



Lia heeft ook zoiets maar dan in een fietsuitvoering en die heeft eenactieradius van 50km
en dan is tie leeg,acculadertje in de tas of via een van de talrijke speciale oplaadservicepunten door het gehele land bij restaurants fietsenzaken ed in no time istie weer vol, kan je weer 50km rijden.


Groet Ron

Anonymous said...

Die Brammo lijkt wel erg op de env bike.
Een waterstof aangedreven motor. Mogelijk in produktie in 2008 bij Suzuki.
Kijk eens naar de voorremmen van die twee. Overgenomen van een mountain bike. Beide lopen zo'n 50mph. Met een gewicht van zo'n 500kilo (zonder coureur) denk ik dat stoppen niet hun grootste troef zal zijn.
O ja, de env vonden ze te stil. De brammo zal in NA wel voorzien worden van een luidspreker. Om lawsuits te voorkomen.
Brrrrrrrrrrrrammo.....

Groeten uit B'wijk